Bijdragen gezocht voor Fons 2!

Nu het eerste nummer van Fons in zowat alle Vlaamse lerarenkamers is opgedoken, zitten wij al met ons hoofd bij Fons 2. Daarvoor zijn we nog op zoek naar bijdragen, vooral van leerkrachten die zelf met beide benen in het werkveld staan! Zin om iets te schrijven voor ons volgende nummer? Een leuke lestip, of een originele werkvorm die je met succes hebt uitgetest in de klas? Een klein onderzoekje gedaan, of een nieuwe app of website ontdekt die collega’s ook zeker moeten leren kennen? Laat het ons weten! We verwelkomen zowel korte (ca. 500 woorden) als iets langere (ca. 1000 woorden) bijdragen, dus een artikeltje uitschrijven hoeft zeker geen dagen of weken in beslag te nemen. Meer informatie over wat we van auteurs verwachten vind je hier. We kijken alvast uit naar jullie bijdragen!

Ook studenten in de lerarenopleiding willen we trouwens nadrukkelijk aanmoedigen om iets in te sturen: zij ontwikkelen vaak waardevol én creatief materiaal voor hun eindwerk, microlessen of stagelessen, en ook daar willen we met Fons graag een forum voor bieden. En uiteraard vergeten we ook de lerarenopleiders en academici niet: ook hun bijdragen zijn meer dan welkom.

De deadline voor bijdragen voor Fons 2 ligt op 3 januari 2016 (op het einde van de kerstvakantie in Vlaanderen). Voor latere nummers is er uiteraard meer tijd.

Advertenties

2 thoughts on “Bijdragen gezocht voor Fons 2!

  1. Beste,

    Ik ben geen leerkracht en digitaal leest het tijdschrift niet zo gemakkelijk. Is het mogelijk om tegen betaling aan een papieren exemplaar te geraken?

    Vriendelijke groeten

    Karen Curé

    Like

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s