- ‘Binnenklasdifferentiatie in taallessen realiseren’ – Fons 2 (Katrien Struyven, Catherine Coubergs, Esther Gheyssens, Nadine Engels)
- ‘Beter leren schrijven? Directie instructie en samenwerkend schrijven als twee krachtige vormen van instructie’ – Fons 8 (Fien De Smedt en Hilde Van Keer)
- ‘Taalverwerving en taalstimulering bij anderstalige kleuters’ – Fons 6 (Marleen Peeters)
- ‘Zet je EF-bril op. Executieve functies stimuleren in de kleuterklas’ – Fons 6 (Sanne Feryn)
- ‘Evalueren en feedback geven in een? Fons test de ‘rubric of one’ uit’ – Fons 8 (Josfien Demey)
- ‘Beter én graag lezen voor elke leerling. Naar een duurzaam leesbeleid op school’ – Fons 6 (Iris Vansteelandt, Amélie Rogiers, Hilde Van Keer, Sarah Van Tilburg)
- ‘Spreken en anderstalige nieuwkomers: (hoe) kan dat samengaan?’ – Fons 3 (Goedele Vandommele)
- ‘Differentiëren in alle talen’ – Fons 8 (Jan Royackers)
- ‘Taaldomeinen in samenhang: voorbeelden van geïntegreerd lees- en schrijfonderwijs’ – Fons 3 (Gerdineke van Silfhout)
- ’10 cruciale inzichten over meertaligheid en taalverwerving’ – Fons 6 (Steven Delarue)